Bestellen en leveren
> Hoe plaats ik een bestelling?
> Wat zijn de levertijden?
> Hoeveel betaal ik aan verzend- en servicekosten?
> Kan ik mijn bestelling volgen?
> Kan ik zelf mijn bezorgmoment kiezen?
> Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
> Mijn bestelling is niet compleet. Wat nu?
> Leveren jullie ook in het buitenland?
> Leveren jullie ook op de Waddeneilanden?
> Hoe werkt aflevering met meubeltransport?
> Kan ik een artikel reserveren?
Hoe plaats ik een bestelling?
Selecteer de artikelen die je leuk vindt en geef aan hoeveel artikelen je wilt hebben. Ga naar je winkelwagentje en klik op: ‘Ga door naar afrekenen’. Je bevestigt de bestelling door je persoonlijke gegevens in te vullen en de wijze van betalen te bepalen. Tot slot ga je akkoord met de algemene voorwaarden en plaats je de bestelling.
Wat zijn de levertijden?
Dit is afhankelijk van de bezorgservice die van toepassing is. Indien het een postverzending betreft, wordt het pakket per post toegezonden. Hiervoor geldt vóór 17.00 uur besteld is de volgende dag in huis.
Moet de bestelling door onze logistieke partner geleverd worden, dan nemen zij binnen 1-2 werkdagen contact met je op om de afleverdatum vast te stellen. In dit geval wordt het pakket binnen 2-5 werkdagen bezorgd.
Als er sprake is van 1-mans levering vindt dit plaats tot aan de deur. 2-mans leveringen worden in de woonkamer afgeleverd. Wil je gebruik maken van een 2-manslevering, neem dan contact met ons op. bij een 1-manslevering dient er iemand aanwezig te zijn om de chauffeur te helpen met uitladen.
De genoemde levertijden zijn een indicatie en we gaan uit van artikelen die bij ons of bij onze fabrikanten op voorraad zijn.
Levertijden rondom feestdagen en in de zomerperiode
Rondom feestdagen en in de zomerperiode neemt de drukte bij onze logistieke partners enorm toe. Ook zijn sommige van onze fabrikanten bepaalde periodes gesloten. Hoewel wij er uiteraard alles aan doen om je bestelling binnen de gestelde levertijd bij je thuis af te leveren, kan het zijn dat je bestelling een kleine vertraging oploopt.
Hoeveel betaal ik aan verzend- en servicekosten?
Wat je betaalt aan verzendkosten hangt volledig af van je bestelling. Het grootste deel van het assortiment wordt gratis thuisgeleverd bij een minimum bestelwaarde van 50 euro. Voor een aantal artikelen zijn wij helaas genoodzaakt verzendkosten te rekenen. In de winkelwagen zie je wat de verzendkosten voor jouw bestelling zijn.
Meer informatie over de leveringsvoorwaarden en tarieven vind je hier.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja, als het verzonden is via onze pakketdienst (PostNL). Via je mail krijg je een bevestiging van de bestelling met daarin de link waarmee je de bestelling kunt tracken.
Kan ik zelf een bezorgmoment kiezen?
In het geval van meubelbezorging neemt onze logistieke vervoerder binnen 1-2 werkdagen contact met je op om een bezorgmoment af te spreken. Er wordt vroegtijdig een indicatie gegeven van het bezorgtijdstip, zodat je niet de hele dag thuis hoeft te blijven.
In het geval van postbezorging kun je het moment niet zelf uitkiezen, maar je kan je pakketje wel volgen waardoor je precies weet wanneer en hoe laat je thuis moet zijn.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Ja, je kunt het artikel ook gewoon komen afhalen bij ons logistiek centrum in Tiel. Hier zijn verder geen kosten aan verbonden. Ons logistiek centrum is geopend op maandag t/m zaterdag van 10.00 tot 13:00 uur.
Mijn bestelling is niet compleet. Wat nu?
Stuur een e-mail met daarin de naam van het ontbrekende artikel en je bestelnummer. Wij zullen z.s.m. controleren waar het mis is gegaan en het missende artikel naar je toesturen.
Leveren jullie in het buitenland?
We leveren in Nederland en België. Voor België zijn de verzendtarieven anders. Deze opslagen worden berekend in het bestelscherm. Voor meer informatie kun je altijd even te bellen.
Leveren jullie ook op de Waddeneilanden?
We leveren ook op de Waddeneilanden, alleen de tarieven daarvoor zijn een uitzondering op de gewone tarieven. Deze opslagen worden berekend op het moment dat de postcode ingevuld wordt in het bestelscherm. Voor meer informatie kun je altijd even te bellen.
Hoe werkt aflevering met meubeltransport?
De meeste pakketten worden geleverd door de pakketdienst. Soms is een pakket te groot of te zwaar om met de reguliere pakketdienst te laten leveren. In dat geval wordt je pakket afgeleverd door het transport. Voor het maken van een leverafspraak wordt telefonisch contact met je opgenomen. Je ontvangt een tijdsblok waarbinnen je thuis moet zijn. Hierdoor hoef je niet de hele dag thuis te blijven, maar slechts een deel van de dag.
Wij leveren alle artikelen tot aan de eerste drempel van je eigen woning. In een appartementencomplex brengt de chauffeur je bestelling dus naar de gewenste verdieping, bij een eengezinswoning zal de bestelling bij de voordeur worden afgeleverd.
Kan ik een artikel reserveren?
Ja, je kunt een artikel reserveren indien het niet direct meegenomen kan worden uit de winkel of als het artikel niet op voorraad is. Geef dit aan bij een van onze medewerkers en vraag naar de voorwaarden.