Neem contact met ons op
Heb je een algemene vraag of een vraag over je bestelling of offerte? Stuur ons dan een bericht.
Heb je een algemene vraag of een vraag over je bestelling of offerte? Stuur ons dan een bericht.
Voor bestellingen die geplaatst zijn in de winkel kun je voor vragen met betrekking tot levertijden het beste een e-mail sturen naar info@dok2.nl. Vermeld hierbij duidelijk jouw naam waaronder het product besteld is en de vraag. Hierna nemen wij dit in behandeling en zodra wij antwoord hebben krijg je een reactie. Doordat we afhankelijk zijn van verschillende factoren kunnen levertijden soms afwijken. De genoemde levertijden zijn altijd geschatte levertijden.
Voor bestellingen geplaatst in de webshop kun je voor vragen het beste een e-mail sturen naar verkoop@dok2.nl. Vermeld hierbij duidelijk jouw naam waaronder het product besteld is en de vraag. Hierna nemen wij dit in behandeling en zodra wij antwoord hebben krijg je een reactie.
Heb je een klacht over een product of over onze dienstverlening? Wij lossen dit graag voor je op.
Wij willen je vragen een mail te sturen naar service@dok2.nl, onze collega’s van de serviceafdeling zullen de klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen. Vermeld hierbij altijd het bestelnummer of stuur een kopie van de bon mee.
Wanneer je de mail hebt verzonden ontvang je een automatisch bericht terug dat wij je bericht goed hebben ontvangen. Ook ontvang je een ticketnummer. De termijn waarop je een inhoudelijke reactie kan verwachten is tussen de 3 – 5 werkdagen na ontvangst van de klacht.
Heb je een klacht over een product? Vergeet geen foto mee te sturen, zo kunnen onze collega’s je klacht zo snel mogelijk oppakken.
Wanneer je niet tevreden bent met de oplossing mag je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Telefoon
Maandag 13:00 - 17:30 uur
Dinsdag - zaterdag 10:00 - 17:30 uur
0318-478306
Heb je een algemene
vraag? Stuur ons een
whatsappbericht
06-34547093