Leveringsvoorwaarden
Er zijn verschillende manieren waarop artikelen die je hebt besteld geleverd kunnen worden. Als je artikelen hebt besteld met een levertijd, geldt dat de bestelling geleverd wordt zodra het laatste artikel binnen is gekomen in ons magazijn. Kleine artikelen worden geleverd door een pakketdienst. Grote(re) artikelen en meubelen worden geleverd door de gekwalificeerde chauffeurs van ons transport. Hieronder vind je alle informatie over de leverwijze van jouw online bestelling.
Kleine artikelen worden door ons verzonden met de pakketdienst. De pakketdienst levert van maandag tot en met zaterdag. Als je ons je e-mailadres doorgeeft, wordt je door de pakketdienst op de dag van levering geïnformeerd hoe laat je pakket ongeveer geleverd wordt. Als je niet thuis bent op het moment van levering, wordt er door de pakketdienst informatie achtergelaten over waar het pakket zich bevindt. Het kan zijn dat het pakket bij de buren of bij een parcelshop is afgeleverd. In andere gevallen wordt het pakket op een later moment opnieuw aangeboden.
(Klein)meubelen kunnen tegen een voordelig tarief geleverd worden door een van onze gekwalificeerde chauffeurs. Een paar dagen van tevoren wordt telefonisch contact opgenomen voor het afspreken van een leverdatum en wordt een tijdsblok doorgegeven waarbinnen de levering zal plaatsvinden. Op deze manier hoef je slechts een deel van de dag thuis te blijven. Wij leveren alle artikelen tot aan de eerste drempel van je eigen woning. In een appartementencomplex brengt de chauffeur je meubelen dus naar de verdieping waar jij woont (tot maximaal de derde verdieping indien het artikel niet in de lift past of indien er geen lift aanwezig is). De bestelling wordt alleen naar een etage gebracht wanneer er een lift aanwezig is. Is er geen lift aanwezig en moeten de meubels met de trap naar boven worden gebracht? Dan vragen wij een toeslag van €50 per verdieping. Bij een eengezinswoning zullen de meubelen bij de voordeur worden afgeleverd. De meubelen worden niet uitgepakt. Deze leverwijze wordt ook gehanteerd bij gratis leveringen.
Let op! Houd er bij een 1-manslevering rekening mee dat er iemand aanwezig dient te zijn die de chauffeur indien nodig kan helpen met het uitladen en naar binnen tillen van het meubel.
Grote(re) meubelen worden geleverd door één van onze gekwalificeerde chauffeurs tot de eerste drempel van je eigen woning. Dit wil zeggen dat de chauffeur in een appartementencomplex je meubelen naar de verdieping brengt waar jij woont (tot maximaal de derde verdieping indien het artikel niet in de lift past of indien er geen lift aanwezig is). Bij een eengezinswoning zullen de meubelen bij de voordeur worden afgeleverd. De bestelling wordt alleen naar een etage gebracht wanneer er een lift aanwezig is. Is er geen lift aanwezig en moeten de meubels met de trap naar boven worden gebracht? Dan vragen wij een toeslag van €50 per verdieping. De meubelen worden niet uitgepakt.
Een paar dagen van tevoren wordt telefonisch contact opgenomen voor het afspreken van een leverdatum en wordt een tijdsblok doorgegeven waarbinnen de levering zal plaatsvinden. Op deze manier hoef je slechts een deel van de dag thuis te blijven. Deze leverwijze wordt ook gehanteerd bij gratis leveringen.
Let op! Houd er bij een 1-manslevering rekening mee dat er iemand aanwezig dient te zijn die de chauffeur indien nodig kan helpen met het uitladen en naar binnen tillen van het meubel.
Wij bieden de mogelijkheid om te kiezen voor een 2-mans/full-servicelevering. Onze chauffeur zal samen met een bijrijder je meubelen leveren, plaatsen op de gewenste plek in je woning en uitpakken. Knock-downartikelen (bouwpakketten) worden niet gemonteerd. De bestelling wordt alleen naar een etage gebracht wanneer er een lift aanwezig is. Is er geen lift aanwezig en moeten de meubels met de trap naar boven worden gebracht? Dan vragen wij een toeslag van €50 per verdieping. De meubelen worden niet uitgepakt.
Een paar dagen van tevoren wordt telefonisch contact opgenomen voor het afspreken van een leverdatum en wordt een tijdsblok doorgegeven waarbinnen de levering zal plaatsvinden. Op deze manier hoef je slechts een deel van de dag thuis te blijven. Deze leverwijze wordt niet gehanteerd bij gratis leveringen.
Let op! In gebouwen zonder lift wordt tot maximaal de derde verdieping geleverd. Voor een levering op etage zonder lift (maximaal 3 hoog) wordt er een toeslag gerekend van €50,00.
Bij alle leverwijzen geldt dat het mogelijk moet zijn voor onze chauffeur(s) om de spullen op een goede en veilige manier naar binnen te brengen. Je dient zelf eventuele obstakels aan de kant te zetten zodat de toegang tot de woning vrij is. Wij leveren alleen door de deur. Onze chauffeurs beschikken niet over meubelliften of andere (mechanische) transportmiddelen. Ook de kosten voor deze middelen worden niet door DOK 2 vergoed. De bestelling wordt alleen naar een etage gebracht wanneer er een lift aanwezig is. Is er geen lift aanwezig en moeten de meubels met de trap naar boven worden gebracht? Dan vragen wij een toeslag van €50 per verdieping. De meubelen worden niet uitgepakt.
Alle genoemde bezorgkosten gelden binnen Nederland en België. Met betrekking tot meer informatie over leveringen in het buitenland kun je navraag doen bij één van onze medewerkers in de winkel of je kunt contact opnemen met onze klantenservice. Stuur ons een mail of bel naar 0318-478308.